Usein kysyttyä

Kuka voi tilata verkkokaupastanne adressin/korusähkeen?

  • Palvelustamme voivat tilata yksityisasiakkaat sekä yritys- ja yhteisöasiakkaat Suomesta ja ulkomailta.

Mistä adressin/korusähkeen tilaus tapahtuu?

  • Adressin/korusähkeen tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat verkkokauppamme kautta.
  • Emme ota vastaan puhelintilauksia.

Mitä adressi- /korusähketoimitus sisältää?

  • Lähetys sisältää adressikokoisen taittokortin, A3-kokoisen sisälehden teksteilläsi, C4-kokoisen kirjekuoren sekä toimituksen.

Painetaanko adressin kanteen tuotekuvissa alakulmassa näkyvä lippu?

  • Ei paineta. Liput ovat kertomassa millä kielellä kansiteksti on adressissa, esim. oheisessa valittu suomenkielinen kansi.

Painetaanko adressiin/korusähkeeseen verkkokaupan otsikot (Kirjoita värssy, Teksti ja lähettäjä(t), jne.)

  • Ei paineta.

Adressi/korusähke ei siirry ostoskoriin (l. Ostoskorisi on tyhjä). Miksi?

  • Tekstikenttiin voi lisätä vain kirjoitettua tekstiä (ei kuvia, emojeita, symboleja, tms.). Mikäli lisäät muuta kuin tekstiä, tuote ei aina siirry ostoskoriin.
  • Verkkokauppamme käyttää evästeitä ja ne ovat tarpeellisia joidenkin palveluiden asianmukaiselle toimimiselle, kuten ostoskorin tallentumiselle. Mikäli olet kieltänyt selaimen evästeiden käytön, tuote ei tallennu ostoskoriin, jolloin ostaminen ei ole mahdollista. 

Evästeiden käyttöä voit hallita selaimen asetuksista, esim. Google Chrome -selaimesta kohdasta Asetukset -> Lisäasetukset -> Sisältöasetukset (Tietosuoja-osio) -> Evästeet.

Lisätietoa: Evästeet.

Mitä värssy- sekä teksti ja nimet-kenttiin voi kirjoittaa?

  • Ko. kenttiin voi lisätä vain tekstiä (ei kuvia, emojeita, symboleja, tms.).
  • Mikäli lisäät muuta kuin tekstiä, tuote ei siirry ostoskoriin.

Miten tilaus maksetaan?

  • Verkkomaksuna: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Visa (Nets), MasterCard (Nets), American Express (Nets), MobilePay).
  • PayPal -tiliä käyttäen.
  • Yritys- ja yhteisöasiakkaille maksutapoina ovat myös Yrityslaskutus tai Kuukausilaskutus. Laskutamme ensisijaisesti verkkolaskuna. Laskutus ei edellytä erillistä sopimusta.
  • Lisätietoa maksutavoistamme: Maksutavat

Onko maksaminen verkkokaupassanne turvallista?

  • Kyllä on turvallista. Maksaminen tapahtuu pankkien ja luottolaitosten omilla sivuilla, jolloin tiedot on suojattu SSL (Secure Sockets Layer) -suojausjärjestelmällä. Lisätietoa: Maksutavat.

Maksan tilaukseni PayPal-tiliä käyttäen, mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan? 

  • Adressit/korusähkeet toimitetaan aina tilauksessa annettuun toimitusosoitteeseen. Emme huomioi asiakkaiden PayPal-tilien osoitteita.

Onko adressin/korusähkeen jakelu vastaanottajalle mahdollista tilauspäivänä? 

  •  Postitse jaettavan tuotteen jakelu ei ole mahdollista tilauspäivänä, kts. lisätietoa toimitusajoista: Toimitustavat ja -ehdot.
  • Palvelustamme löydät myös sähköisen adressin ja korusähkeen.

Mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan? 

    • Vastaanottajan tiedot annetaan kassavaiheessa vastaanottaja ja toimitusosoite -kenttiin.

    Haluan tilata adressin/korusähkeen omaan osoitteeseeni ja toimittaa sen eteenpäin itse. Miten toimin?

    • Täyttäkää kassalla vaaditut tilaajan tiedot (l. osoite, johon haluatte tilauksen toimitettavan) ja jättäkää halutessanne vastaanottaja ja toimitusosoite -kentät täyttämättä. Näin toimitusosoitteeksi aktivoituu tilaajan oma osoite.
    • Voitte myös halutessanne lisätä korjauspyyntö-kenttään tiedon, että tilaus on tarkoitettu toimitettavaksi teille itsellenne. 

    Mitä tilaajan tiedot-kenttiin kirjoitetaan?

    • Tilaajan eli asiakkaan omat tiedot.
    • Järjestelmän vaatimia asiakastietoja ovat sähköpostiosoite (tilaus- ja toimitusvahvistusta varten), etu- ja sukunimi sekä postiosoite, postinumero ja -toimipaikka.
    • Yritystilauksiin lisäksi: Yritysnimi ja y-tunnus.

    Mistä tiedän, että tilaukseni on onnistunut?

    • Kun olet täyttänyt kassalla vaaditut kentät ja suorittanut tilauksesi maksun onnistuneesti, saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen. 
    • Kun tilauksenne on käsitelty, saatte myös toimitusvahvistuksen antamaanne sähköpostiosoitteeseen.
    • Varmista, että ilmoitat sähköpostiosoitteesi oikein tilatessasi!

    Tein tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Miksi?

    • Varmista ensin, että olet suorittanut tilauksesi loppuun; siirtynyt ostoskorista kassalle, täyttänyt vaaditut tilaajan tiedot, valinnut toimitus- ja maksutavan, hyväksynyt toimituksen sekä painanut Tilaa -painiketta. 
    • Olethan tarkistanut, ettei sähköpostisi ole täynnä sekä tarkistanut sähköpostisi Roskapostit-kansion.
    • Mikäli olette tehneet kuten edellä, mutta ette ole saaneet tilausvahvistusta, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme: Ota yhteyttä.

    Huomasin tekemässäni adressi-/korusähketilauksessa virheen. / Haluan tehdä muutoksen tekemääni adressi-/korusähketilaukseen.

    • Ilmoita haluamasi korjaus/muutos selkeästi ja mahdollisimman pian tilauksesta, vastaamalla sähköpostitse saamaasi tilausvahvistukseen.

    Miten korusähke/suruadressi tilataan, mitä siihen kirjoitetaan, jne.?

    Jos et löytänyt kysymykseesi vastausta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme oheisella lomakkeella:

    • Asiakaspalvelumme vastaa sähköpostin välityksellä, joten kerro asiasi ja anna vastaustamme varten toimiva sähköpostiosoitteesi. Tarkista, että annat sähköpostiosoitteesi oikein.
    • Adressien ja korusähkeiden tilaus ja maksu tapahtuvat verkkokauppamme kautta (emme ota vastaan puhelintilauksia).

    Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen *

    Yhteystiedot

    Paalumedia Oy
    Y-tunnus 0971446-4
    Since 1994

    Asiakaspalvelu:
    myynti@paalumedia.fi
    www.korusähke.fi
    0971446-4



    Tuotemerkit

    Suosituimmat haut

    Korusähke.fi korusähke- ja adressipalvelu


    Ostoskorisi on tyhjä


    Toimitusehdot


    Tuotanto ja toimitustavat


    Priority-toimitus suomeen

    PRIORITY-TOIMITUS SUOMEEN,  8 €

    Postitetaan samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta.
    Posti Group Oyj:n jakelulupaus: Jaetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti toisena arkipäivänä ja viimeistään kolmantena arkipäivänä postittamisesta (ma-pe).
    Express-toimitus suomeen

    EXPRESS-TOIMITUS SUOMEEN, 13 €

    Postitetaan samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta.
    Posti Group Oyj:n jakelulupaus: Jaetaan vastaanottajalle perusjakelussa pääsääntöisesti seuraavana tai viimeistään toisena arkipäivänä postittamisesta (ma-pe).
    Priority-toimitus ulkomaille

    PRIORITY-TOIMITUS ULKOMAILLE, 10 €

    Postitetaan samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Postin kuljetusaika-arviot postituksesta: Eurooppa 3–6 työpäivää, muu maailma 4–10 työpäivää (ma-pe).

    Express-toimitus ulkomaille

    EXPRESS-TOIMITUS ULKOMAILLE, 17 €

    Postitetaan samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Postin kuljetusaika-arviot postituksesta: Eurooppa 2–5 työpäivää, muu maailma 3–8 työpäivää (ma-pe).

    Painamme asiakkaan tilaamat yksilölliset adressit ja korusähkeet sekä toimitamme ne asiakkaan valitsemalla toimitustavalla vastaanottajalle. Tilauksen sisältö kokonaisuudessaan: tilaajan valitsema kuvallinen kartonkikansi, sisälehti ja sen tekstit sekä toimitustavan vaatima pakkaus sekä osoitemerkinnät toimitusmaksuineen. Arkipäivisin (ma-pe, ei arkipyhinä) ennen klo 15.00 tehdyt tilaukset pyritään postittamaan tilauspäivänä.

    Toimitus tapahtuu Posti Oyj:n toimesta vastaanottajalle. Vastuu toimituksen perillemenosta siirtyy Posti Oyj:lle arkisin (ma-pe) klo 15.00 tapahtuvan noudon yhteydessä, toimitustavan mukaisen aikataulun puitteissa.

    Tilaaja sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Emme vastaa virheellisesti tai puutteellisesti täytettyjen toimitustietojen (vastaanottajan nimi, jakeluosoite, postinumero, sähköpostiosoite jne.), emmekä jakelijoiden aiheuttamista viivästyksistä.


    Email-toimitus

    SÄHKÖINEN ADRESSI TAI KORUSÄHKE + EMAIL-TOIMITUS, yht. 18€

    Toimitetaan sähköisesti (PDF- ja JPEG-tiedosto) samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta (ma-pe) tilauksessa ilmoitettuun vastaanottajan sähköpostiosoitteeseen.


    Esim. Sähköinen versio adressista: Adressi FIN, Kansi: Jäämarjat, sisälehden malliteksteillä.
    Sähköinen adressi malli
    Esim. Sähköinen versio Korusähkeestä: Kansi: Hetki, sisälehden malliteksteillä.
    Sähköinen korusähke malli

    Hinnat

    Hinnat pitävät sisällään 24 % arvonlisäveron.
    Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.


    Kysymykset

    Jos sinulla on kysyttävää, kts. Usein kysyttyä tai ota yhteyttä meihin sähköpostilla: myynti@paalumedia.fi tai Ota yhteyttä asiakaspalveluumme -lomakkeella.


    Paalumedia Oy Internet- ja painopalveluita vuodesta 1994
    Y-tunnus 0971446-4